Preču iegādes nosacījumi

“Iepirkumu grozs”

1. Preču pievienošana “iepirkumu grozam”

Kad prece ir izvēlēta, spiediet pogu “Pirkt” kopējā preču pārskatā un pēc tam ”Ielikt grozā”, pie katras konkrētās preces. NB! Lūdzu norādiet arī vajadzīgo skaitu un izmēru, ja konkrētai precei ir pieejami dažādi izmēri, jo, to nenorādot, preci nav iespējams ielikt grozā!

2. Preču saraksts “iepirkumu grozā”

Pēc preces “ielikšanas grozā” to varat aplūkot sadaļā “Pirkumi”, kas atrodas mājas lapas augšdaļā un ir apzīmēta ar iepirkumu ratiņu simbolu. “Groza saturu” Jūs varat aplūkot uzreiz pēc preces “ielikšanas grozā” vai arī turpināt iepirkšanos un pārskatīt to pašās beigās pirms pirkuma apstiprināšanas.

3. Izmaiņas “iepirkumu grozā”

Ja vēlaties kādu preci izņemt no “groza”, spiediet uz papīrgroza simbola, kas atrodas labajā pusē pie preču summas. Pēc preces izdzēšanas, sistēma automātiski pārrēķinās kopējo pirkuma summu.

Pasūtījuma noformēšana

Pēc tam, kad “iepirkuma grozā” ir iekļautas visas izvēlētās preces, spiediet pogu “Apstiprināt pasūtījumu”.

1. Kontaktinformācijas ievadīšana

Sistēma Jums piedāvās aizpildīt kontaktinformācijas veidlapu, kurā obligāti aizpildāmie lauciņi ir norādīti ar sarkanu zvaigzni, bet ar zilu zvaigzni norādīti lauciņi, no kuriem aizpildāms ir vismaz viens.

2. Piegādes izvēle

Šajā sadaļā atzīmējiet vienu no piegādes iespējām – uz Latvijas Pasta nodaļu vai Omniva pakomātu. Lai izmantotu preču piegādi uz Omniva pakomātiem, Jums jābūt mobilajam tālrunim un bankas norēķinu kartei! Pēc informācijas ievadīšanas spiediet pogu "Veikt pasūtījumu". Omniva pakomātu sarakstu var apskatīties šeit.

3. Pasūtījuma aptiprinājums

Atvērsies veiktā pasūtījuma pārskata lapa, kurā būs norādīts pasūtījuma numurs. Ja vēlaties, varat šo pārskata lapu izprintēt, izmantojot interneta pārlūkprogrammas piedāvāto iespēju “Print”.

Pasūtījuma piegāde

1. Pagarināts preces piegādes termiņš

Ja tiks pagarināts kādas preces piegādes termiņš, Jums tiks nosūtīta informatīva vēstule vai arī Jūs informēsim telefoniski, ja būsiet norādījis savu kontakttālruņa numuru.

2. Pasūtījuma piegādes veidi

Preces tiks piegādātas pēc Jūsu izvēles:
  • Pasta nodaļā
    kas izsūtīs uzaicinājumu ar norādi par pastā apmaksājamā rēķina summu.
    Pasta izdevumi: 5,50.
  • Omniva pakomātā
    Jums tiks nosūtīts SMS paziņojums, kurā būs norādīts pakomāta nosaukums, durvju atvēršanas kods, apmaksas summa, atpakaļsūtīšanas kods un preču glabāšanas termiņš. Pakomātos pakas tiek uzglabātas 7 dienas. Apmaksu par veikto pasūtījumu būs jāveic tieši pirms preču saņemšanas pakomātā, norēķinoties ar savu bankas karti.
    Pasta izdevumi: 3,95.

Preču maiņa un atpakaļ nosūtīšana

1. Preču atpakaļ nosūtīšanas noteikumi

Pasūtītājam ir tiesības 30 dienu laikā no preču saņemšanas dienas izmantot atteikuma tiesības un atsūtīt iegādātās preces atpakaļ. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas, ja tādas rodas (maksim. izmaksas – apm. 4 ).
  • Preču pielaikošana un izmēģināšana
    Preces drīkst uzlaikot un izmēģināt, bet ne apzināti bojāt vai sasmērēt, kā arī, ja prece iegādāta kā komplekts, tad atpakaļ jānosūta viss komplekts, pretējā gadījumā naudas atmaksa par preci vai tās apmaiņa netiek nodrošināta. Preces vēlams nosūtīt atpakaļ oriģinālajā iepakojumā.
  • Pasta izdevumu atmaksa
    Sākotnējie pasta izdevumi tiek atmaksāti, ja visas viena pasūtījuma ietvaros pasūtītās preces tiek atsūtītas atpakaļ vienā reizē. Gadījumā, ja viena pasūtījumā esošās preces tiek nosūtītas atpakaļ atsevišķos sūtījumos, sākotnējie pasta izdevumi tiek atlīdzināti tikai brīdī, kad atpakaļ nosūtīta pēdējā atlikusī prece.
  • Atpakaļ sūtīšanas izdevumi tiek kompensēti tikai gadījumos, ja precei ir konstatēts ražošanas defekts vai tā tikusi piegādāta kļūdas dēļ.
  • Preces vērtības atmaksu nodrošinām 2 nedēļu laikā no brīža, kad saņemta informācija par atteikuma tiesību izmantošanu. Naudas izmaksa var tikt aizturēta līdz brīdim, kad preces saņemtas atpakaļ Select noliktavā. Tiklīdz naudas pārvedums nonāk pasta nodaļā, tiek sagatavots un izsūts aicinājums.
  • Veicot preču atgriešanu, piegādes risku uzņemas preču nosūtītājs, tādēļ aicinām saglabāt garantijas dokumentu/pavadzīmi un pasta vai pakomāta izsniegto kvīti.

2. Atpakaļ-sūtīšanas veidlapa

  • Atgriešanas iemesls
    Aizpildot preču atpakaļ-sūtīšanas veidlapu, jānorāda preču atgriešanas iemesls; ja konstatēts ražošanas defekts, tad jānorāda šī defekta veids.
  • Naudas saņemšanas veids
    Lūdzam norādīt arī naudas saņemšanas veidu – pasta nodaļā vai bankas kontā, kā arī atzīmējiet, vai vēlaties veikt preces apmaiņu.

3. Preču atpakaļ nosūtīšanas veidi

  • Latvijas Pasta nodaļās
    Aizpildiet atpakaļ-sūtīšanas veidlapu, kura tika pievienota sūtījumam kopā ar precēm un dodieties uz tuvāko pasta nodaļu. Atpakaļ-sūtīšanas pasta izdevumi jāsedz patstāvīgi pēc VAS Latvijas Pasts noteiktā tarifa. Adrese preču atpakaļsūtīšanai: SELECT, a.k. 110, Rīga, LV-1012.
  • Omniva pakomātā
    Ja preces saņemtas kādā no Omniva pakomātiem, tad arī atpakaļ nosūtīšanai var izmantot šos pakomātus - pakalpojums ir bezmaksas. Aizpildiet atpakaļ-sūtīšanas veidlapu, kura tika pievienota sūtījumam kopā ar precēm. 14 dienu laikā pēc pakas izņemšanas dodieties uz jebkuru Omniva pakomātu, lai atgrieztu preces, ievadiet atgriešanas kodu, ko saņēmāt īsziņā savā mobilajā tālrunī.

4. Preču apmaiņa

Preču apmaiņas gadījumā vispirms tiek atmaksāta preces vērtība, pēc tam nosūtīts apmaiņas pasūtījums bez pasta izdevumiem. Saņemot jauno apmaiņas preci, par to jānorēķinās savā pasta nodaļā vai pakomātā.

Garantijas noteikumi

Ja saņemtajai precei valstī noteiktajā garantijas laikā (2 gadi) ir radies kāds defekts ne Pasūtītāja vainas dēļ, tad Pasūtītājam ir tiesības šo preci sūtīt atpakaļ un pieprasīt veikt tās apmaiņu vai saņemt preces vērtību. Atmaksājot preces vērtību, tiks segta arī summa, ko Pasūtītājs būs maksājis pasta nodaļā par preču atpakaļ nosūtīšanu. Garantija neattiecas uz precēm, kurām defekts radies nepareizas lietošanas vai nolietošanās dēļ.

Papildus informācija

Select patur tiesības neslēgt ar Pasūtītāju jaunu distances līgumu jeb reģistrēt pasūtījumu, ja viņš nav izpircis 3 un vairāk iepriekšējos pasūtījumus. Kopā ar pasūtījumu, iespējams, saņemsiet arī reklāmas materiālus no sadarbības partneriem. Select atbild tikai par šo reklāmas materiālu piegādi!

 

PATĪKAMU IEPIRKŠANOS!